www.solon-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 20 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Солонянський район >> Казначейство
Казначейське обслуговування бюджетів об'єднаних територіальних громад, з 01.01.2016
Версія для друку Написати листа
Згідно з частиною першою статті 8 Закону України «Про добровільне об'єднання територіальних громад» об'єднана територіальна громада вважається утвореною з дня набрання чинності рішеннями всіх рад, що прийняли рішення про добровільне об'єднання територіальних громад, або з моменту набрання чинності рішенням про підтримку добровільного об'єднання територіальних громад на місцевому референдумі та за умови відповідності таких рішень висновку, затвердженому розпорядженням голови обласної державної адміністрації.

У разі прийняття рішення про об'єднання територіальних громад, казначейське обслуговування бюджетів новостворених територіальних громад буде здійснюватися органами Казначейства відповідно до вимог законодавства:
- Кодексу;
- Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.12.2011 № 1691, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.01.2012 за № 33/20346;
- Порядку відкриття та закриття рахунків в національній валюті в органахДержавної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 № 758, зареєстрованого в Міністерстві юстиції
України 18.07.2012 за № 1206/21518 ;
- Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.09.2012 за № 1569/21881.
Склад доходів бюджетів об'єднаних територіальних громад визначений статтями 64, 69і та частиною першою статті 71 Кодексу.
Перелік видатків, які здійснюються з бюджетів об'єднаних територіальних громад, визначений статтями 89 та 91 Кодексу.
Бюджетні рахунки для зарахування надходжень (податків, зборів (обов'язкових платежів) та міжбюджетних трансфертів до бюджету об'єднаної територіальної громади, відкриваються відповідно до Бюджетного кодексу України, закону про Державний бюджет України, рішення відповідної об'єднаної територіальної громади та бюджетної класифікації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 № 11.
Для обслуговування місцевого бюджету та відкриття бюджетних рахунків за видатками об'єднаній територіальній громаді необхідно подати до органу Казначейства за місцем обслуговування рішення про затвердження бюджету об'єднаної територіальної громади, програму соціально-економічного та культурного розвитку, цільові програми з інших питань місцевого самоврядування, затверджені рішенням про відповідний місцевий бюджет, мережу розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів, які згідно з рішенням про відповідний місцевий бюджет уповноважені на виконання програм та заходів, що проводяться за рахунок коштів бюджету, розпис місцевого бюджету та відповідні планові документи.
Для обслуговування та відкриття бюджетних рахунків за видатками розпорядникам бюджетних коштів та одержувачам бюджетних коштів об'єднаної територіальної громади необхідно подати до органу Казначейства за місцем обслуговування такі документи:
1. Реєстраційну картку розпорядника бюджетних коштів (одержувача
бюджетних кошті) та копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб та фізичних осіб - підприємців, засвідчену органом, що її видав;
2. Документи для відкриття бюджетних рахунків:
а) заяву про відкриття рахунків установленого зразка за підписом керівника та головного бухгалтера або інших посадових осіб, яким відповідно до затвердженої в установленому порядку картки із зразками підписів та відбитка печатки надано право першого та другого підписів;
б) картку із зразками підписів та відбитка печатки і перелік рахунків, якими можуть розпоряджатися зазначені у картці особи, та документи, якіпідтверджують повноваження осіб, включених до картки із зразками підписів тавідбитка печатки;
в) копію довідки про включення розпорядника бюджетних коштів до Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетнихкоштів;
Між розпорядниками бюджетних коштів (одержувачами бюджетних коштів) бюджету об'єднаної територіальної громади та відповідними органами Казначейства укладаються договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування.
Органи місцевого самоврядування об'єднаної територіальної громади є правонаступниками активів і пасивів (зобов'язань) органів місцевого самоврядування територіальних громад, що об'єдналися.
Заходи щодо припинення в результаті ліквідації органів місцевого самоврядування територіальних громад, що об'єдналися, як юридичних осіб здійснює ліквідаційна комісія відповідно до закону, яка утворюється новообраною сільською, селищною, міською радою (частини 4, 7 статті 8 Закону).
Перерахування невикористаних залишків коштів бюджетів органів місцевого самоврядування, що об'єдналися, до бюджету об'єднаної територіальної громади повинно здійснюватися на підставі розпорядчих документів ліквідаційної комісії, яка утворюється новообраною радою.
Відносини між бюджетами об'єднаних територіальних громад та державним бюджетом визначаються відповідно до статей 97, 99, 100, 102, ЮЗ2, ЮЗ4 і 108 Кодексу.
Перерахування міжбюджетних трансфертів здійснюється органами Казначейства відповідно до вимог Кодексу, закону про Державний бюджет України, рішення відповідної ради про місцевий бюджет та інших нормативно-правових актів України.
Бухгалтерський облік операцій з виконання бюджетів об'єднаних
територіальних громад здійснюють органи Казначейства у порядку, встановленому законодавством.
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор