www.solon-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 23 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій

Вакантна посада державної служби категорії “В”- головного спеціаліста з бухгалтерського та економічного обліку відділу агропромислового розвитку Солонянської районної державної адміністрації Дніпропетровської області
Версія для друку Написати листа

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В”- головного спеціаліста з бухгалтерського
та економічного обліку відділу агропромислового розвитку Солонянської районної державної адміністрації
Дніпропетровської області

Загальні умови
Посадові обов’язки Виконує роботу з питань бухгалтерського обліку, обліку майна, коштів, фондів, результатів діяльності тощо. Здійснює банківські операції та операції, пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей.
Складає відповідні звіти, здійснює облік та контроль за рухом бланків звітності.
Здійснює нарахування та перерахування платежів, внесків на державне соціальне страхування, коштів на фінансування капітальних вкладень, заробітної плати, інших платежів та виплат.
Здійснює банківські операції, пов'язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей, нарахування коштів на фінансування капітальних вкладень, заробітної плати, інших виплат.
Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності органів виконавчої влади, ревізії господарської діяльності підвідомчих установ, інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, платіжних зобов'язань; розробленні та здійсненні заходів, що спрямовані на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів; формулюванні економічної постановки завдань або окремих їх етапів, що вирішуються за допомогою обчислювальної техніки.
Виконує роботи з формування, ведення та зберігання даних бухгалтерської інформації.
Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування; інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків та платіжних зобов'язань.
Контролює роботу з питань, пов'язаних з виконанням кошторису утримання апарату органу виконавчої влади.
Готує дані з відповідних напрямів дільниць бухгалтерського обліку щодо складання звітності, стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку для передачі до архіву.
Умови оплати праціПосадовий оклад – 3200,00 грн., надбавка за ранг державного службовця, надбавка за вислугу років, премія (за наявності достатнього фонду оплати праці)
Інформація про строковість, чи безстроковість призначення на посадуБезстрокове призначення на посаду
Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі, та строк їх подання1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;
Строк подання документів: 10 березня 2017 року до 16-00
Дата, час і місце проведення конкурсу14 березня 2017 року, об 11.00 год. за адресою: 52400 смт Солоне
вул. Задернюка, 3 Солонянського району, Дніпропетровської області.
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуМороз Лілія Володимирівна, тел. (05669) 2-11-35, info@solrda.dp.ua, щодня з 09.00 до 17.00, в п’ятницю з 09.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних
Вимоги
до професійної компетентності
Загальні вимоги
1ОсвітаВища, молодший бакалавр або бакалавр
2Досвід роботи Не потребує
3Володіння мовамиВільне володіння державною мовою
ІІСпеціальні вимоги
1.ОсвітаБухгалтерська, економічна, фінансова
2.Знання законодавства1) Конституція України;

2) Закон України „Про державну службу”;
3) Закон України „Про запобігання корупції”;
4) Закон України „Про місцеві державні адміністрації”;
5) Закон України „Про доступ до публічної інформації”;
6) Закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”;
7) Бюджетний кодекс України;
8) Кодекс законів про працю України;
9) закони України, укази Президента України, постанови, розпорядження, рішення Кабінету Міністрів України, Національного банку України, Державної податкової адміністрації України з питань правових засад регулювання господарської діяльності підприємства

3.Професійні чи технічні знанняВідповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів
4.Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією;
2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
4) вміння вирішувати комплексні завдання;
5) вміння ефективно використовувати ресурси;
6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати
5.Командна робота та взаємодія1) вміння працювати в команді;
2) вміння ефективної координації з іншими;
3) вміння надавати зворотній зв’язок
6.Сприйняття змін1) виконання плану змін та покращень;
2) здатність приймати зміни та змінюватись
7.Технічні вмінняВміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
8.Особисті компетенції 1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість;
5) креативність та ініціативність;
6) орієнтація на саморозвиток;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор