Загальні умови |
Посадові обов'язки 1) проводе державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
2) проводе резервування найменувань юридичних осіб;
3) передає органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування повідомлення та відомості з реєстраційних карток про вчинення реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, у тому числі щодо створення або ліквідації відокремлених підрозділів юридичних осіб;
4) формує, вести та забезпечувати зберігання реєстраційних справ;
5) здійснює оформлення та видачу свідоцтв про державну реєстрацію, а також їх заміну;
6) оформляє та видавати виписки, довідки з Єдиного державного реєстру;
7) проводе державну реєстрацію припинення юридичних осіб та державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями;
8) звертається до суду з заявою про зміну мети установи у встановленому законом порядку;
9) надає консультаційно-інформаційні послуги щодо здійснення реєстраційних процедур у межах „Єдиного реєстраційного офісу”; 10) виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності сектору;
11) дотримуватися правил внутрішнього службового розпорядку. |
Умови оплати праці Посадовий оклад – 3085,00 грн, інші виплати відповідно до Закону України ,,Про державну службу” |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстрокове призначення на посаду |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі з зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка (форма № П2-ДС);
6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Строк подання документів 23 лютого 2017 року до 16.00 год. |
Дата, час і місце проведення конкурсу 27-28 лютого 2017 року, початок об 11.00 год. за адресою: 52400, Дніпропетровська область, Солонянський район, смт Солоне, вул. Задернюка, 3 |
Прізвище, ім’я, та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуМороз Лілія Володимирівна, тел. (05669) 2-11-35, info@solrda.dp.ua, щодня з 09.00 до 17.00, в п’ятницю з 09.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних |
Вимоги до професійної компетентності |
Загальні вимоги |
1ОсвітаВища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
2Досвід роботиСтаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше одного року або стаж роботи в інших сферах управління не менше трьох років |
3Володіння державною мовоюВільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
1Освіта Юридична |
2Знання законодавства1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»;
3) Закон України «Про запобігання корупції»;
4) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;
5) Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;
6) Постанова Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» |
3Професійні чи технічні знанняВідповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів |
4Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
4) вміння вирішувати комплексні завдання;
5) вміння ефективно використовувати ресурси;
6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
5Командна робота та взаємодія1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими;
3) вміння надавати зворотній зв’язок |
6Сприйняття змін1) виконання плану змін та покращень; 2) здатність приймати зміни та змінюватись |
7Технічні вмінняВміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) |
8Особисті компетенції 1) відповідальність; 2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість;
5) креативність та ініціативність;
6) орієнтація на саморозвиток;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях. |