Архів публікацій |
Вакантна посада державної служби категорії „В” – головний спеціаліст відділу взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Солонянської райдержадміністрації
|
Версія для друку
Написати листа
УМОВИ
проведення конкурсу на заміщення посади державної служби категорії „В” – головного спеціаліста відділу взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи Солонянської райдержадміністрації
Загальні умови |
Посадові обов'язки 1) бере участь у реалізації вимог техногенної безпеки на потенційно-небезпечних об’єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії;
2) бере участь у реалізації інженерно-технічних заходів цивільного захисту при розробленні містобудівної та проектної документації;
3) бере участь у оповіщенні та інформуванні населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій;
4) бере участь у роботі районної евакуаційної комісії щодо організації та здійснення евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщення,
5) бере участь у організації навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки;
6) організовує планування, розроблення і проведення заходів з мобілізаційної підготовки;
7) здійснює контроль за створенням, зберіганням, та обслуговуванням мобілізаційного резерву матеріально-технічних та сировинних ресурсів на підприємствах, в установах, організаціях. |
Умови оплати праці
Посадовий оклад – 3085,00 грн, інші виплати відповідно до Закону України ,,Про державну службу” |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду Безстрокове призначення на посаду |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі з зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копія) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка (форма № П2-ДС); 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік. Строк подання документів 23 лютого 2017 року до 16.00 год. |
Дата, час і місце проведення конкурсу 27-28 лютого 2017 року, початок об 11.00 год. за адресою: 52400, Дніпропетровська область, Солонянський район, смт Солоне, вул. Задернюка, 3 |
Прізвище, ім’я, та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсуМороз Лілія Володимирівна, тел. (05669) 2-11-35, info@solrda.dp.ua, щодня з 09.00 до 17.00, в п’ятницю з 09.00 до 16.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45, крім вихідних |
Вимоги до професійної компетентності |
ІЗагальні вимоги |
1ОсвітаВища, молодший бакалавр або бакалавр |
2.Стаж роботиНе потребує |
3.Володіння мовамиВільне володіння державною мовою |
ІІСпеціальні вимоги |
|
1.ОсвітаЮридична |
2.Знання законодавства1) Конституція України; 2) Закон України „Про державну службу”; 3) Закон України „Про запобігання корупції”; 4) Закон України „Про місцеві державні адміністрації”; 5) Закон України „Про доступ до публічної інформації”; 6) Кодекс законів про працю України. |
|
3.Професійні чи технічні знанняВідповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів |
4.Якісне виконання поставлених завдань 1) вміння працювати з інформацією; 2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;
3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;
4) вміння вирішувати комплексні завдання;
5) вміння ефективно використовувати ресурси;
6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
5.Командна робота та взаємодія1) вміння працювати в команді; 2) вміння ефективної координації з іншими;
3) вміння надавати зворотній зв’язок |
6.Сприйняття змін1) виконання плану змін та покращень; 2) здатність приймати зміни та змінюватись |
7.Технічні вмінняВміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) |
8.Особисті компетенції 1) відповідальність;
2) системність і самостійність в роботі;
3) уважність до деталей;
4) наполегливість;
5) креативність та ініціативність;
6) орієнтація на саморозвиток;
7) орієнтація на обслуговування;
8) вміння працювати в стресових ситуаціях.
|
Версія для друку
Написати листа
| |
|
|